dinsdag 4 november 2008

De Examen-Concert-Halloween-week

Hej!

Een kort berichtje over de afgelopen week, want ik ben er deze keer niet opuit getrokken wegens examens! Na mijn terugkeer uit Oslo ben ik er direct ingevlogen, en m'n eerste examen vorige donderdag is goed verlopen. En 's avonds hebben we er met de band - The Nowhere Orchestra- een goede lap op gegeven, ik heb er zelfs een paar foto's van op de diavoorstelling gezet! Echt superleuk en superecht, en heel veel enthousiaste reacties gekregen. We zijn nu trouwens aan het wachten op een opname van het hele concert, en zodra ik die te pakken heb zet ik die hier online!

De rest van het weekend - superzonnig, maar lekker ijzig koud - heb ik doorgebracht met studeren en 's avonds enkele Halloweenparties. Maandagmorgen heb ik dan eindelijk mijn tweede examen afgelegd (was ok, maar ik was niet in zo'n inspirationele beu om veel te zeveren over Management&Leadership :)). Dus in de namiddag ben ik er dan maar met vriendinnen op uit getrokken om eens goed te gaan lunchen en te gaan shoe-shoppen! Nu ben ik dus een paar gewatteerde warme laarsjes rijker, ideaal voor de komende maanden.

De rest van de week ga ik hier stilaan terugkeren naar een normaal Erasmus-leven (en dat wil dus zeggen: niet de hele dag binnen blijven om te studeren :)),beginnen de nieuwe lessen alweer, en ga ik dringend sporten want ik heb vanmorgen in het zwembad ontdekt dat ik 5kg ben aangekomen:s! En vrijdag heb ik bezoek in het vooruitzicht, want ons Inge komt mij bezoeken!
Dus daar horen jullie volgende week weer wat meer over!

Heel veel dikke zoenen van jullie Leen

P.s.: Oh ja, ik heb vorige week m'n vlucht naar huis geboekt (omdat ik toch ongeveer begon te weten wanneer ik naar huis wilde komen) en ik ga op vrijdag 16 januari om 23.00u terug in Zaventem staan. Een klein beetje vroeger dan gepland, want ik heb vandaag nog een lang weekend Paris Paris geboekt om Domi te gaan bezoeken als ik thuis ben (en voor ik naar New York trek op laatstejaars-reis, hihi:))!

1 opmerking:

Unknown zei

leen zeg ..
die video werkt ni :(
zalig da je na huis komt, jammer da we dan natuurlijk tot over ons oren in't werk zitten met ONZE examens :)
in ieder geval wens ik u super veel geluk daar se! ma ge zult da der wel te goei vanaf brengen:)
go girl!