woensdag 19 november 2008

Een enorm korte nieuwsflits!

Lieverds,

Het is veel te lang geleden, dus nu kan je in één klap foto's zien van 2 weekends terug toen mijn zusje Inge op bezoek was en kan ik vertellen dat ik overmorgen er weer op uit trek: dit keer naar de Noorse Fjorden in Bergen samen met Isabelle. Wij hebben als twee zotte miekes gisteren beslist en geboekt en gaan nu dus toch de reis maken die we graag wilden doen maar die er bijna niet van kwam!

En voor de rest? Veel werk met de nieuwe vakken, dinerparties, een tweede concert, een zondags uitstapje naar het Noordelijk-gelegen eiland Marstrand onder een vrieskoud novemberzonnetje, en veel meer dan ik mij eigenlijk kan herinneren...:)

Veel plezier met fotootjes kijken, en tot binnenkort!

Leen

1 opmerking:

Domi zei

Geniet ervan sjoeke en trek veel fotos!Khoor alle verhale later wel op onze skype-dates! xxxxx Domi